Hidup bersamanya cukup bermakna....

Sunday, September 30, 2007

@HaTi

Ok..nie LELAKI@sepupu aku..namanya Mohamad Razi B.Abd. Samad. Dilahirkan and dibesarkan dekat Kg. Teluk Mas, Selama Perak. Telah di lahirkan pada 24 November 1982..merupakan anak lelaki tunggal dalam keluarga. Aku paling suka tengok background LELAKI ini coz semua ahli keluarga dia tergolong dalam golongan pendidik..sekarang ni dia bertugas sebagai tut...(rahsia ler) kat Mantra Studio..orangnya ada rupa la bak kata orang, cukup sifat and sempurna kira ok la kan? Dia nie kiranye sebaya dengan Kak Cik aku..tapi yang peliknya dia close ngan aku and bukan kakak ku..bila di tanya kenapa aku? senang je jawapan dia, sebab kecik-kecik dulu aku manja dengan dia..manja ke?? hahaha..LELAKI ini adalah diantara LELAKI yang wujud dalam diriku...LELAKI ini adalah sepupu yang paling2 close dengan aku..kita orang banyak syer problem and masalah bersama..ni lah dia LELAKI yang paling banyak jasa dengan aku selain Ayahku.. Di awal perkenalan kita orang dahulu, dia ni agak pemalu and pendiam sikit la..tapi bila dia stay kat rumah aku and layan otak aku yang tak berapa nak betul ni, dengan dia2 sekali dah jadi cam aku..hahaha..akhirnya aku berjaya menjadi cikgu@guru sandaran tidak terlatih yang berjaya..keh..keh..keh..ye la nak masuk bidang perguruan tak layak..cian kat aku:( dan LELAKI ni la jugak yang banyak bagi dorongan and semangat untuk aku meneruskan pengajian aku dalam bidang nie..(selain my own family la..)kalau aku tengah tension, aku suka tengok muka lelaki nie.. bagi aku, bila tengok muka dia, hati aku jadi tenang jer..coz muka dia yang tenang 2, dah terpantul kat aku balik kot..bak kata kawan2 dia, muka dia ni muka air sembahyang..Alhamdulillah la:)and aku bangga sebab aku tergolong dalam golongan sepupu pompuan yang berjaya mendekati dia. ha. bukan senang tau nak mendekati LELAKI ini. Kalau korang tak percaya, ha cubalah..tapi sebelum tu kena la mintak izin kat aweks dia dulu..kang merajuk pulak awek dia tu..kan?kan?kan?

No comments: