Hidup bersamanya cukup bermakna....

Sunday, September 30, 2007

@UiTM

Samekom.. bertemu kita kembali..bercakap pasal topic LELAKI ini..kali nie aku nak bercerita pasal LELAKI ini @ UiTM. Nama LELAKI seterusnya dlm hidupku Aizat..atau lbh dikenali dgn panggilan Yatt..Aizat ni adalah 1st LELAKI yg aku kenal masa aku masuk UiTM nie.. Dia ni dilahirkan di London pada 30 July 1984. tua 2 tahun la daripada aku.Dia ni kawan baik aku kat UiTM and merangkap class rep. aku. LELAKI ini merupakan seorang LELAKI yang mempunyai sifat yang suka menolong orang. Selain daripada tu kawan LELAKI aku yang seorang ni agak sensitif. dan dia ni juga teramat la teliti orangnya. segala benda yang dia buat mesti nak perfect mengalahkan aku yang pompuan ni..Dia ni disenangi oleh rakan-rakan sekelas, pensyarah-pensyarah mass comm n budak-budak sequence lain.. diatas sikapnye tu la... aku masih ingat lagi bersama LELAKI ini la, kita orang termasuk Salmy berjaya mendapat A untuk subjek Photo Comm. Masa ni group kita orang memang bertungkus lumus la untuk subjek tu..siap kena maki hamun ngan orang lagi..hahaha..Aku masih ingat macam mane Yatt merajuk masa kitaorg tengah buat assignment Photo Comm. ..LELAKI ni merajuk siap buat muka and yang tak leh handle siap nak balik rumah lagi tu..macam budak-budak lah pulak..tapi, yang penting maintain comey jugak tu. Bila dingat-ingat balik, aku jadi rindu pada kenangan-kenangan lalu..Kenangan masa satu kumpulan dulu..yang buat aku tak kering gusi bila mana Myra panggil aku ni anak ayam, Yatt bapak ayam n Salmy mak ayam..
kureng betul minah tu..ye la time tu kita orang bertiga sentiasa bersama-sama, masa part 1 dulu la:)yang terbaru aku bersama LELAKI ini ialah apabila kami bersama-sama dengan Wahe and Fatin ke Melaka pada 22 and 23 September lalu untuk buat penggambaran warisan Baba dan Nyonya bagi subjek Interculture. yang paling aku bangga dengan LELAKI dalam hidup aku yang sorang ni adalah..dia nie memang terror gile dalam bab belajar.. tgk je dia ala-ala "Study biar lepak, Result biar gempak"..hebat siot..every sem dia dapat dean list..tu yang aku bangga sangat dengan LELAKI yang sorang ni. sekarang ni cite terbaru tentang LELAKI ini ialah..jeng-jeng-jeng...
dia sedang sibuk dengan persiapan majlis perkahwinan plus dengan assignment2 yang bertimbun......

ha cakap sal kawin, bkn dia yang nak khwin lor.. tapi abang sulung dia..LELAKI ini telah di lantik sebagai Wedding Planner untuk abang dia..so kepada member-member yang gatai sangat dah nak kawin tu, boleh la book dia nie..ngeh ngeh..ngeh
kalo nak book tuannya pun ok jugak, coz dia ni single and available lagi tuh..(ops, Aizat jangan marah yea) sepanjang aku mengenali LELAKI ini aku perasan la yang dia ni hantu jugak la dengan puding caramel..kalo korang tak caya, cuba korang tayang sikit puding caramel tu kat dia..tambah-tambah bulan puasa ni mau cair LELAKI nie..hehehe.Wahai LELAKI ini, dikesempatan ni aku nak bagi tau la yang aku bangga dapat berkawan dengan LELAKI macam kau ni:)

No comments: